Tuesday, July 19, 2011

BUBUR KACANG HIJAU

Assalamualaikum dan slamat petang..dh mkn petang ke semua..klu belum jom mkn bubur kacang hijau dgn yana.. dh lama xmkn bubur kacang ni..best jugak layan sesekali kan..mkn dgn roti mmg best dan kenyang sgt hehee..Tengah ari tadi yana xmsk pun..bf dh mkn nasi goreng terus kenyang..Ekceli bdn xsihat sgt..penyakit org perempuan dh dtg..ptt la 2 3 ari ni males jee..asyik nk baring jee..ngee :=)

Jom kita layan pic je la ek..xmau ckp byk..kepala dh start pusing nii..klu nk resepi rasanya semua dh tau tapi klu nak tau jgk tgk je kat SINI..layannn :=)

roti berdiri kat blakang tu ekkk..:=)
Slamat Mencuba..:=)

8 comments:

tun_telani said...

tun pun dh lama x makan bubur kacang nih. cicah ngan roti mmg sedap!

Citarasa Rinduan said...

yana..............
mmg klas ko kalau petang2 makan bubur kacang durian dengan roti...

PS: nanti ambil award kat umah kak ayu ya, untuk hubungan istimewa kita.......

Kak Rosaliza said...

assalam yana meh tukar bubur kacang ngan etok heheh

nuwairani ismail said...

hihih...saya pon makan bubur kacang hijau jugak petang ni!!

YANA SHAIFUL said...

Tun: dh dekat bln pose ni semua rs nk mkn kan..k.yana mmg suka cicah dgn roti klu mkn bubur nii :=)

YANA SHAIFUL said...

K.Ayu: biasa je K.ayu mkn bubur kacang nii..hehee..

Tq Kak award yg bermakna nii..sukee sgt :=)

YANA SHAIFUL said...

Kak Rosaliza:

nk etok jgk..lamanya xmkn..hehe

YANA SHAIFUL said...

Nani: jom tukar..K.yana nk rasa yg ada jagung plak hehe