Tuesday, July 12, 2011

DURIAN OH DURIAN~ aku sungguh tergoda ^__^

Assalamualaikum dan slamat petang..tadi layan gambar bubur nasi and skg layan gambar durian pemberian ibu mertua yana nii..tima kasih mak..mmg sedap sgt..besar..isinya yg kuning..gebus dan manis..mula2 fikir nk masak serawa je durian ni tapi diri ku dulu yg sendawa kerana dh telan semua durian ini..xtahan tgk isi dlmnya hahaaa..layan je laa pic yg sekeping nii ekk..ari ni xtau nape xleh upload pic lebih dari 1 utk 1 n3..hmm..xpe lahh..janji pic ni bt ku tergoda..layannn :-)


nyummnyummm :=)

15 comments:

Mas said...

yang tengok ni pun tergoda tau......

Mas said...

yang tengok ni pun tergoda tau......

YANA SHAIFUL said...

Mmg tergoda kan K.Mas..xjd nk bt serawa..terus mkn jee..bila nk dpt derian yg cani lagi heee

nuwairani ismail said...

wah wah wah.....sangat sedap ulasnya tu...kalau nani, lagi suke makan durian macam tu je daripada buat bubur ke, serawa ke, kuih2 lain...tapi kalau pulut durian takpe..wah.. rindu nk makan pulut durian

mamanajmi said...

baru lepas mkn durian jugak..mentua hantar ptg tadi, sedapnya durian kampung!

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum yana..
wah durian ler.. kat cnie masih x nampak lg sebiji durian.. musimnya lom tiba lg..

Nieza said...

uishhh sedapnya doyan, nanti buat serawa pos akak skit yer...hehe yana dok penang kat area mana? umah MIL akak kat sg.nibong.

Nurul said...

yana....
x tertahan tgk durian yang seulas tu... ;D
sedappppnya...

nOOrsha said...

memang sedap durian kan kan kan.. kat umah ade lg 3 biji..tak tau nak wat per..asik mkn durian jer nih..ehehe

YANA SHAIFUL said...

Nani: K.yana xleh mkn pulut..angin byk sgt dln bdn nii..derian lg best mkn dgn budu keee hikhikk

YANA SHAIFUL said...

Mamanajmi: durian kg mmg best..isi xtebal sgt..manis..lg sedap sbb mak mertua bg free kan hehee

YANA SHAIFUL said...

K.Diana: kat sini dh byk kak.. xlarat nk mkn dh.. nnt yana pos p sana ek..hikhikk

YANA SHAIFUL said...

K.Nieza: xsmpt nk bt serawa kak.. semua kami dh telan hehee..
yana kat Kepala Batas..ada gak sedara kat Nibong Tebal..

YANA SHAIFUL said...

K.Nurul: mmg xtahan kak..mula2 nk bt serawa..bila dh buka terus xjd.. yana mkn terus hehee

YANA SHAIFUL said...

Noorsha: kat umah ni br abis..tp insyaAllah akan ada lg next week.. nk bt serabai and serawa x kesampaian lg nii..klu sha xnk 3 bijik tu bwk mai sini je lahh hikhikk