Tuesday, July 19, 2011

AWARD AGAINss~TQ KAK AYU^__^

Assalamualaikum..time magrib ni amek masa jap nak hangkut award dan gantung terus kat belog ini..sukenyaa..Tq Kak Ayu Citarasa Rinduan..moga perhubungan yg terjalin antara kita akan lebih erat ye kak..baru je kita kenal tapi dh bleh bermesra mcm dh lama kenal kan hikhikk..


Tujuan award kali ni untuk mengeratkan lagi hubungan silaturahim yg dah terjalin walaupun xpernah bersua..kali ni nak amek award senang jee..syaratnya sebelum gantung and tayang award ni kat umum hanya perlu  memanjangkan award ni pada 8 blogger lain..xyah fikir nk bt esei lg ekk hehee..

Blogger lain yg xdpt jgn terasa tau..kita ttp ada hubungan erat..nnt ada award lg yana bg plak..:=)..dan blogger pilihan adalah....


KAK NURUL-DR HUJUNG JARI




*MOGA HUBUNGAN TERJALIN AKAN BERTAMBAH ERAT DAN BERKEKALAN ^__^

  

8 comments:

nuwairani ismail said...

wah! terima kasih! suke2! semoga ukhwah berpanjangan...

Kak Rosaliza said...

Tq yana..akk ambil ya

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum yana..
kak singgah sini sebelum kerja2 mengemas dilakukan..
aduh!!!!
terharunya..
thanks sayang...

moga panjang usia persahabatan kita

Zaliedana said...

Yana nih ct mai nak amik award..

tun_telani said...

morning kak yana ^^ aminn aminn.. thank you kak ^^

Nurul said...

Salam, Yana...

TQ yer atas award tuh... Akak dah gantung award tu pun tgh malam tadi..

Suka sangat sbb 1st time dlm 3 bulan berblog ni dpt award... Seronok dapat kenal2 biarpun akak amik masa nak kenal sorang2 blogger terutama blogger masak2...

Moga persahabatan kita berpanjangan bukan setakat di alam maya saja, mungkin satu hari boleh bertemu... :)

YANA SHAIFUL said...

TQ SEMUA SUDI AMEK AWARD.. SEMOGA IKATAN YG TERJALIN INI AKAN BERKEKALAN HENDAKNYA.. MESRA SOKMO :=)

Chik Mimi said...

tq yana insyaAllah nnti akak ambil ye dik