Thursday, March 31, 2011

Hari Terakhir Mac 2011~Takkan kembali lagi

Kurang dari sejam lagi Mac 2011 akan melabuhkan tirai dan takkan kembali lagi..cepat betul masa berlalu..tak terkejar rasanya..hidup aku masih lagi seperti bulan yang lalu dan aku akan sntiasa berdoa moga impian aku tercapai pada bulan baru yang akan bermula esok..

April..bulan yang banyak membawa kenangan dan memori pahit bagi aku..tahun ni 21 April genaplah 13 tahun arwah baba aku meninggal dunia namun aku masih terasa kehadiran arwah..seperti baru semalam arwah meninggalkan kami..hmm..tak nak citer lah..air mata dah mula mengalir nii..

Pe2pun..banyak benda lagi aku nak blajar..terutama skali nak blaja masak sambil berblog..bkn apa..sejak ada blog ni aku bersemangat nak blaja masak.. ari2 call mama kat kg tanya menu hehee..

Ekceli aku bt blog ni bkn nk suh org knal ke nk glam ke..aku juz nk isi kekosongan masa yg ada skg ni disamping nak tambah ilmu memasak dgn kengkawan blog..AKU NI MEMANG ZERO dlm masak memasak ni..tak caya try call my mama..dia tau anak pompuan dia cane..asyik mkn je..masak malas..pe tah lagi lepas kawin aku tak duk sama ngn hubby..tinggal berjauhan..aku keje kat KL..dia keje kat penang..br 4 bln duk sama..sbb tu baru nak blaja masak..nsb baik hubby phm..hehee

Alamak..dh panjang aku membebel ni..bkn ada org nak bc pun hehee..stop dulu untuk bln ni..kita jumpa bln depan plak..esok la tuu..hikhikk

2 comments:

eina said...

al fatihah utk arwah..yana,na pun still learning dlm msk memasak ni..utk mkn2 sdri blh la..hihihi

Yana Shaiful said...

sama2 lah kita learning tp eina dh power dr yana niii yg br nk masuk dapur..hikhikk