Saturday, March 5, 2011

~Nak HanTu Kak LimaH

Dah hampir jam 1 pagi tapi mata ni masih segar g..sambil tu tgk citer antu kat astro citra..antu mat saleh xtakut pun..seram lagi la x..hubby and my little baby dah tido..ibu je duk layan perasaan g hehee..
Dari tengok citer antu mat saleh ni baik layan citer antu kak limah yang confem bkn antu..tapi memang aku ngn hubby suka sgt ngn citer abang mat khalid ni..cane lah dia bleh terfikir nak wujudkan watak kak limah tu hehee..
Dulu masa study ada gak member aku cakap citer Abang Mat Khalid tak best lawak bodoh cam citer Man laksa, Rock dan Zombi Kampung Pisang..Tapi aku ngn family terutama abang aku yang dua orang tu serta adik aku yang sorang tu memang suka giler citer2 yg disebut tadi..banyak kali tayang kat astro banyak kali jugak lah kami tengok hehe..
Pe2pun memang antu Kak Limah berjaya mencuri hati penonton..i suka sesangat.. lepas ni Abang Mat buat la plak citer Hantu Pisang makan Pisang kat kg Pisang keee..hehee..Hmm..apa lah yg aku membebel malam2 buta nii..dah lah..p lah tido..citer antu tak best malam ni..

No comments: