Monday, February 28, 2011

Hari terakhir Februari 2011

Alhamdulillah dapat jugak bern3 untuk hari terakhir febuari 2011 ni..hari minggu terahkir februari ni aku jadi sibuk plak..nak n3 resepi pun tak sempat..siang kua jalan2..balik malam dah penat..ingat nak tido je hehee..
Bulan ni juga berakhir tanpa ada perubahan pada aku..moga2 bulan depan adalah perubahan yang aku sudah lama aku tunggu..malam ni tak boleh nak membebel panjang2..my baby dah mengamuk plak..jeles tul dia bila tengok ibu duk pegang laptop..nampaknya esok lah baru boleh aku nak n3 resepi kami hari ni..
Pe2pun februari 2011 tak kan kembali lagi..semoga kenangan indah bulan ini akan menjadi memori yang sentiasa terpahat dihati aku, suami dan my little baby yang semakin membesar..doaku dan suami agar cahaya hati kami nur damia membesar dengan sihat dan cergas..ibu sayang ayah dan mia..

No comments: