Tuesday, February 1, 2011

MemOri InDah 1 FEB 2005

 Masih ku ingat..6 tahun lepas  aku mengalami kegagalan dlm percintaan..sggh pedih rsnya.. dunia menjadi gelap..tiada cahaya menerangi siang hari ku..setiap hari aku menangis..( hmmm..rs cam bodoh je skg ni nangis sbb lelaki...huhuuu..) Namun segalanya berubah..tanggal 1 Februari 2005..untuk menghilangkan rs kebosanan..ketensionan..kebencian..aku mulakan aktiviti lama ku iaitu berchating..ms tu laman popular mst la YM..rmai gak aku berchating mlm tu tp semua just nk ilangkan perasaan aku yg xtentu hala nii..dan msh ku ingati sehingga saat ini..sebelum aku check out dr YM tiba2 1 msg aku trima tnya sesuatu berbunyi.. " Bila awk nk keluar album br elyana.." aku selamba je jwb.." Dah keluar ari ni..awk xbeli ke..?".. actually kebetulan aku br bc paper sebelum tu psl elyana kuar album br..heheee..sblm dia bls msg tu aku trus gtau nk out..dh kul11 mlm kna blk bilik dh..dia bls just mtk no phone aku..tnpa segan silu aku trus bg..pdhal xknal sape pun.. lpah bg br aku rs nyesal..hmm...lantak lah..aku pun trus blah dr cc..dh lewat nk blk..smpai bilik aku dpt msg dr yg berkenaan td..xsangka lak cpt dia bertindak hehee..mlm tu bleh la aku layan dia skit2..msg ms tu mahal..10 sen skali antar..student kna berjimat cermat hehee..
Well...itu lah memori indah yg berlaku pd tanggal tersebut..utk pengetahuan semua yg terbaca tulisan ini.. yg berkenaan dlm n3 ini adalah suami aku skg..tak ada siapa yg menjangkakan kami akan bahagia dan dpt hidup bersama kini..mmg indah aturan yg dibuat oleh Allah..aku tlah dikecewakan oleh seseorang yg tidak menghargai aku namun sebaliknya aku tlah dianugerahkan lelaki yg amat bernilai utk diri aku..Syukur pdMu ya Allah menemukan aku dgn seorang lelaki yg menghargai cinta dan kasih sayang aku..i love u so mucchhhh sayang!!

No comments: