Tuesday, February 15, 2011

NASI ITU MENTAH~ MALUNYA

Slamat mlm..ari  ni lewat plak nk berN3..bdn rs penat kuar jln2 pada ari yg cuti ni..xpe lah..sabar skit coz yana nk kongsi citer jap..citer lucu kot hehee.. citer ni berlaku smlm g tp xsmpt nk citer..
Smlm punya la berkobar2 dan bersemangat nk masak ns goreng sardin untuk hubby tercinta tp segala2nya musnah..cian hubby..xtau la mcm mana bleh berlaku smlm nasi yang di masak jd mentah maknanya xmasak la tu kan hikhik..bt malu tul..dah la hubby mkn br tau ns tu mentah..aku sendiri pun xprasan ms goreng nasi tu..xnmpk langsung nasi tu mentah..hubby mkn skit je la..
Hopefully, dia xgtau mak dia a.k.a mak mertua aku bahawa aku msk ns mentah..bt malu keturunan je hikhik..
Last skali terpksa hubby aku mkn nugget ngn roti je..aku nak msk lain dia ckp xyah..so sory sayang.. esk ayang masak yg best punya ek..mmuah!

No comments: