Friday, February 25, 2011

Bila Nak Pandai Niii....

Dah lebih 3 bulan aku duk berN3 kat sini tapi aku sebenarnya tak pandai g nak make up blog..duk mekap pelan2 je.. jeles je tengok blog orang lain yang lawa canggih manggih semua..Masa study lu ada gak blaja sikit pasal cara nak bt blog ni tapi rasa malas nak buat..aku buat juz nak dapat marks je..abih je paper tu terus aku tinggal..Sorry en.shawn coz x manfaat langsung ajaran en masa tu hehee..Dah stat keje lagi la malas nak buat benda ni semua..kalau FB ok la gak hikhikk.. sekarang baru terpikir best gak kalau ada blog ni tapi sendiri mau ingat laa..tengok time jugak nak berblog pun..kalau takde anak serta suami bleh la nak hadap benda ni tiap masa..tak makan pun tak pe huhuu..
Well, aku masih lagi cuba nak memperindahkan lagi blog kesayangan aku ni..tapi ambil masa gak..bukan 24 jam aku boleh hadap benda ni..kan tak pasal2 gaduh dgn hubby lak hehee..Pe2pun memang aku jeles tengok blog orang lain..walaupun simple tapi nice..hmm..aku kena pikirkan strategi kot nak make up blog aku agar lebih menawan..sekarang ni aku tak berani g nak war2kan pada member aku dah ada blog sendiri..aku nak make up lawa2 dulu br nak war2 kan hehehe..tunggu je la saat dan tika itu nanti.. Adios!!

No comments: