Tuesday, January 18, 2011

MiMPi SeMaLaM YaNG iNDaH

Begitu indah ku rasa mimpi semalam..mimpi ku kembali ke zaman remaja..yang paling indah kerana aku bertemu dengan 2 orang sepupu yang amat ku rindui dan ku sayangi..tak mungkin lagi zaman itu akan kembali..sesungguhnya aku amat merindui kalian..tersedar dari tido aku menangis..terlalu merindui saat itu..
Hubungan kami sekarang tidak lagi seperti dahulu penuh kemesraan keceriaan..masing2 sudah punya keluarga sendiri..walaupun byk teknologi yang boleh menghubungkan kami namun perasaan tidak akan sama jika dapat bertemu dan bersua muka sambil bergelak ketawa bersama..
Hmm..mungkin diri aku pernah melakukan kesalahan tanpa disedari..itu yang membuat diri kalian terasa hati.. maafkan lah diri ini..namun fahami lah..aku amat merindui kalian..byk cerita yang ingin aku kongsikan..mimpi semalam mengingat aku kisah lama kita..semuanya kita lakukan bersama..setiap kali berjumpa pasti ada cerita yang nk dibualkan..hati aku sering tertanya..bila kita akan bertemu lagi..

No comments: