Thursday, December 30, 2010

BYE 20-an WELCOME 30..

Masa berlalu begitu pantas..aku rasa cam tak sempat nak kejar..nak menulis kat blog pun xsempat..tanpa disedari kita sudah berada dipenghujung tahun tapi Alhamdulillah azam tahun tercapai walaupun ada jugak yang tidak tercapai..kna foward next year je la..
Tahun ni jugak merupakan tahun terakhir aku diusia 20-an..selepas ini tiada lagi angka 2 pada umur aku.. terima kasih buat suami tersayang kerana bagi kek besday yang ke 29 pada 8 disember lalu..hmm..kek masa besday dia aku tak beli pun..dia beli sendiri..aku just wish je..hehee..
Rasa cam jahat je..kalau time besday aku dia xingat mesti aku moody tp dia cool je kalau aku xingat.. baik sangat suami tersayang aku..pe2pun usia aku dah makin meningkat menandakan aku dah makin matang dan seharusnya aku jd seorang isteri seorang ibu yang terbaik buat family aku..

1 comment:

Pinoy Tambayan said...

He ya i am for the primary time here.I came across this board and I to find It truly helpful & it helped me out a lot.I am hoping to give something again and aid others such as you helped me.
Pinoy Channel| Pinoy Tambayan| Pinoy Tv| Pinoy Tv Replay| Pinoy Ako| Pinoy Lambingan| Pinoy Teleserye| Zee tv